Hoe het verder gaat - Reisverslag uit Buġibba, Malta van RuudenYvon54 - WaarBenJij.nu Hoe het verder gaat - Reisverslag uit Buġibba, Malta van RuudenYvon54 - WaarBenJij.nu

Hoe het verder gaat

Door: Ruud

17 Juni 2013 | Malta, Buġibba

Na ons verslag van de vorige keer zijn wij de volgende dag naar Gozo geweest, je gaat met een veerboot ala den helder texel daar naar toe. De overtocht duurt ongeveer net zolang, daar hebben wij met een bootje inhammen in de rotsen bekeken was nog een hele ervaring om met zijn tienen in een roeibootje met buitenboordmoter op een woeste zee te varen. Verder hebben we daar nog de restanten van een tempel bezocht.
Zaterdag hebben we het rustig aan gedaan, het was ook heel warm hier.
Gisteren zijn we met de bus naar de blue grotto geweest, daarna verder met de bus naar een klein visserdorpje waar een grote zondagsmarkt was.
Vandaag liggen we lekker op het dak van ons complex alwaar het zwembad is met poolbar. Je hebt daar een schitterend uitzicht over de stad.
Jullie zijn weer een beetje op de hoogte van ons reilen n zeilen.
Tot het volgende verslag.

Groetjes van ons

• 17 Juni 2013 - 13:37

Linda :

Hoi Ruud en Yvonne,

Klinkt allemaal heerlijk zeg! Blue Grotto is echt prachtig. Knap trouwens dat jullie niet zeeziek zijn geworden!
    Geniet nog lekker van het heerlijke weer en het prachtige uitzicht! En natuurlijk van de rest van jullie vakantie. XXX

• 17 Juni 2013 - 14:33

Tante Nell:

nou en lekker zonnetje , wij maar wachten hier , het komt zeggen ze ,
    geniet ik wacht op het volgende verslag doeiii

• 17 Juni 2013 - 18:49

Rianne:

Wij krijgen nu eindeljk ook mooi weer. Het vakantiegevoel begint te komen. Wij hebben net geboekt voor een weekje ibiza met Tijs, zin in!
    Veel plezier nog met de rest van jullie reis

• 17 Juni 2013 - 23:16

Els:

Lekker genieten! Klinkt goed, leuk, zwembad op het dak met uitzicht! veel plezier nog!

• 18 Juni 2013 - 22:49

Ingrid:

dank voor jullie verslagje, echt vakantie dus zo te lezen lekker hoor! geniet er van en ook in Nederland is het nu tropisch warm, afzien als je moet werken......

liefs Ingrid