3stedenbezoek (18 Juni) Strand (Golden Bay) - Reisverslag uit Buġibba, Malta van RuudenYvon54 - WaarBenJij.nu 3stedenbezoek (18 Juni) Strand (Golden Bay) - Reisverslag uit Buġibba, Malta van RuudenYvon54 - WaarBenJij.nu

3stedenbezoek (18 Juni) Strand (Golden Bay)

Door: Yvonne

19 Juni 2013 | Malta, Buġibba

Vandaag gaf de thermometer 32 gr C aan!
Dus smeren maar! Er is bijna niet tegenop te smeren, want de zon is echt 'killing'
Gisteren zijn we met de minibus en de hostess Manon met een klein
Groepje naar de 3 steden geweest.
We begonnen het bezoek in Kalkara en Vittoriosa, waar we een
heel mooi stuk cultuur konden opsnuiven!
We hadden daar een fantastisch uitzicht op de haven , waar een giga cruiseschip was gestationeerd.

Na het bezoek van deze 2 mooie plaatsen, zijn we naar de Hoofdstad Valetta gegaan.
Deze plaats is rijk aan musea en zeer veel winkels.

Je kunt je geld hier goed kwijt;)

We hebben in Valetta heerlijk geluncht en uiteraard de schaduwplekken opgezocht.

'sAvonds hebben heerlijk op de boulevard bij ons in Bugibba gegeten! (Nog een verlaat Vaderdagsetentje)

Vandaag zijn we met de locale bus richting strand gegaan.
(Golden Bay)

Groot zandstrand waar je ligbedden met parasol kon huren!
We waren zeer blij met de parasollen, want anders, kan ik je wel vertellen, zou je bijna levend verbranden!

We hebben daar bij de grote mooie luxe strandtent lekker gegeten!

Op een gegeven moment kwamen er veel, echt heel veel scholieren , wel met begeleiding, naar het strand.
Hat was gedaan met de rust ;)

We waren toch al zo'n beetje klaar met alle warmte, dus de boel bijelkaar geschraapt en richting bus, die ons weer naar Bugibba heeft gebracht.

Nu bijkomen bijkomen bij ons eigen appartement.
Hier lekker wat eten en drinken!
Strax ws nog even een rondje boulevard pakken!

Ik zeg voor nu ; Toedeloe en de groetjes van ons vanuit een zeer zeer warm Malta!

Yvonne Xxx

• 19 Juni 2013 - 19:53

Carla:

Het komt ons heel bekent voor.Fijn dat jullie het goed hebben, mischien een beetje te warm, maar hier is het ook benauwd.Gaat het goed met Ruud? Groetjes!

• 19 Juni 2013 - 20:08

Rianne:

smeren, smeren, zonnen, winkelen, eten, zonnen, winkelen.. klinkt als een prima vakantie!

• 19 Juni 2013 - 22:20

Ingrid:

Vakantie is zo te lezen genieten en afzien tegelijk .;;)veel plezier verder weer groetjes Ingrid

• 19 Juni 2013 - 22:43

Tante Nell:

hallo fijn dat jullie veel zien , nou hier ook even de temp om hoog maar niet lang ,
    het is op en neer weer , word maar lekker bruin ,goed in smerem ,
    we wachten op het volgende verslag
    doeiii

• 22 Juni 2013 - 09:59

Els:

Genieten van de zwoele avonden! Is het in het appartement niet heet?
    Veel plezier nog en groetjes!